
تیم جودوی چالوس ,قهرمان استان اینبار در رده ی بزرگسالان شد.
جودوکاران چالوسی نشان دادند با روحیه ی غیرتی جنگیدن بهتر نتیجه می دهد.
نمایندگان چالوسی در سری مسابقات رده بزرگسالان مورخ 26/6/95 در شهرستان قائمشهر با سه نشان طلای:جودوکار نوجوان, محمدحسن الکایی 60کیلوگرم, اویس رحیمی 73 کیلوگرم, حسن عابدین چور 81 کیلوگرم
و مدال نقره ی جودوکار نوجوان مهدی شیری در وزن -100 کیلوگرم بر روی سکو رفتند.
پ.ن : نسبت به بقیه رشته های ورزشی شهرستان چالوس که دارای سالن ورزشی مجزا و بودجه ی کافی برای سرحال نگه داشتن خود هستند , جودوکاران با غیرت چالوسی نشان دادند که هیچ چیزی جلودار آنها نخواهد بود حتی اگر بر روی آسفالت خیابانها اوکی می بزنند, این عشق به جودوست که آنها را سرپا و سرحال نشان می دهد.
با تشکر از استاد گرانقدرمان که با وجود محدودیت ها همچون کوه پشت جودو ایستاده و یک لحظه از شاگردان خود جدا نمیشود.
سرتو بالا بگیر مرد نعره بکش چون شیر , تو با غیرت ترین شاگردان رو داری
امیدوارم با این قهرمانی روحیه ی گرفتن طلای ویتنام را در شما تقویت کرده باشیم
پیشکش کوچک و ناچیزی است برای زحمات شما
هیئت جودو شهرستان چالوس...
ما را در سایت هیئت جودو شهرستان چالوس دنبال میکنید
برچسب: باز هم شراره حماسه آفرید,باز هم لر باز هم حماسه, نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 14:46