مصدومیت سبب نرسیدن جودوکار با غیرت چالوسی به مدال طلا شد...
محمدحسن الکایی جودوکار وزن 50 کیلوگرم که خود را برای تورنمنت آذربایجان آماده ساخته بود به دلیل
شکستگی در ناحیه دست خود،در این مسابقات شرکت نخواهد کرد.
این در حالی است که نوجوان با تجربه ی چالوسی با کوشش های فراوان سعی در به دست آوردن مدال خوش رنگ طلا برای کشورش بود.
محمدحسین شیخ الاسلامی مربی جوان و با سابقه ی درخشان چالوس تصریح کرد:
سلامتی ورزشکارانم برای من مهم تر از هر مسابقاتی است.انشاالله محمدحسن بعد از بهبودی کامل به اردو بر میگردد و هدفش فقط قهرمانیست.
آرزوی سلامتی و بهبودی هرچه سریع تر برای این جودوکای عزیز

هیئت جودو شهرستان چالوس...
ما را در سایت هیئت جودو شهرستان چالوس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 11:20